Vår!


Hej! Helgen är slut och nu är det måndag. Var ledig igår då jag mötte Louise i stan och myste i solen för att sedan åka till Skanör för att fira min kusin som fyllde år. Dagen avslutades med en promenad till Höllviken och tillbaka med kära syster. Skönt att ha en syster man kan verkligen prata allt med! Idag ska jag jobba så är på väg upp till Helsingborg.
Våren är ju äntligen här! Skönt men värme och solen men denna vår har inte varit lika bra som år innan. Det är otroligt mycket pollen detta året och jag går runt och kan knappt andas! Sen nu när det är så varmt ute så är man rätt så ensam i butiken. Ingen vill gå på shoppingcenter när solen steker. Men förhoppningsvis kommer de och besöker oss snart!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0