Friday, i´m in love

God morgon! Idag är det äntligen fredag!!! Vaknade vid 8 i morse och kände mig relativt utvilad, hade jättekonstiga drömmar i natt att jag tog studenten, men det var inte som en vanligt student och det var med klassen jag gick i grundskolan med. Konstigt... I alla fall så har jag redan ätit frukost och kollat på någon dokumentär om ormar på tvn, samtidigt som jag skrev klart min träningsdagbok som vi har på idrotten, den är nu också inskickad. Nu kvarstår bara typ 2 arbeten kvar. Men jaja, det löser sig. Nu hade jag tänkt att göra mig i ordning och sedan ta bussen in till Malmö där en viss kille möter mig eftersom vi båda är lediga idag! Så najs! Dessutom så verkar det som om solen har bestämt sig för att titta fram!
Ikväll blir det utgång så det bara ryker om det! Men mer om det senare! Nu måste jag skynda mig!
Puss!
Utstyrsel från min 18-års dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0