Goodbye franska riviäran!

Sitter här i sängen och kollar på Nelly.se ´s rea. Har min sköna Zipped på mig och jag nyser varje sekund typ, japp jag är fortfarande sjuk. När jag kom hem från jobbet idag visade sig att jag hade feber så förbereder mig nu för en mysig kväll och stannar förmodligen hemma från skolan imorgon!
Annars är det helt okej, var på jobbintervju i fredags och jag fick jobbet, så ska jobba hela sommaren på ett kollo i en by som heter Hästveda i Skåne. Fast det negatiiva är att 1. kommer vara ifrån min familj mycket, även mina vänner och pojkvännen. 2. kommer missa familjeresan till Franska riviäran med familjen i 2 veckor :( Fast det postiva är att det är världens bästa jobb och kommer få en massa erfarenhet och pengar för den delen!
Nä nu måste jag byta ställning, min nacke dödar mig seriöst när jag har feber :(
Sjuka kramar från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0