I´m the king of the world!

Halloj.
Igår var jag i skolan hela dagen sedan stack jag hem till killen och sedan vidare på bio. Vi såg den berömda filmen som varar i 3 timmar, gissa vilken;) Den slutade som sagt sent så därför kom vi också hem sent, så vi hann inte göra så mycket mer än att gå och lägga oss. Klockan 7 i morse ringde alarmet och då var det bara att kliva upp. Skoldagen skulle börja med en muntlig redovisning på engelskan om sitt favorit tv program eller film, vilket jag totalt hade glömt bort, så vid frukosten satt jag och skrev färdigt och övade. Bussen in till skolan var ju såklart sen också men jag hann precis.
Redoviningen gick helt okej, man kunde ändå bara få G, så det är lugnt.
Resten av skoldagen flöt på och efter skolan sprang jag iväg och köpte snabbt lunch på Subway och satte mig med en klasskompis till körskolan. Det går faktiskt bra nu! Nästan gång blir det förmodligen stadskörning! Efter lektionen satt jag i typ 2 timmar och gjorde teoriproven på datorn och nu är jag i alla färdig med första och på god väg med andra!
När jag kom hem klav jag direkt i min Zipped, stekte lax med pasta och kolla ett avsnitt Gossip girl. Sedan bytade jag klädsel till träningskläder och powerwalkade till gymmet där jag stannade i typ 1.5 timme. Sen powerwalk tillbaka. Så himla skönt!
Nu blir det fokus på muntliga nationella i svenska som jag har imon!
Puss!
Du kan göra allt om du bara vill! När jag har gjort saker som jag innan tveka på att jag skulle klara, känner jag mig som the king of the world! Som på bilden som jag tog på Cypern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0