Liselott

Tjena mitt bena! Igår var det fullt upp som vanligt! Började inte förän 14 så jag hann ta sovmorgon, vara på gymmet i 2 timmar och äta en god lunch inna jag stack till bussen. Väl på Malmö c tog jag en god jordgubbssmoothie och gick till skolan. Vi hade först lite info och sen en genomgång på ca 30 min sen var skoladagen slut! Då mötter jag upp 2 underbara tjejer, Sara och Ida och så tog vi bussen hem till mig. Väl hemma hos mig väntade min syster och så började fnissandet och så pågick det hela kvällen. Vi åt  även på resturang och handlade gott på ica.
Kvällen bestod av massa prat, kolla gamla bilder på oss och en massa skatt. Älskar mina tjejer <3 Vi kallar oss föreresten för Liselott, det är vår första bokstav i våra namn sen la vi till lott ;)
Bild på oss från Halloween 2009
Idag har jag varit på jobbet och nu står jag och älsklingen och lagar mat!
Så snart blir det att avnjuta det med familjen och sen blir det mys!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0