Lovets sista dag

Så då har man först vaknat med mycket energi och sedan blivit av med den. Vaknade vid drygt 7 då jag klev upp och år frukost för att sedan övningsköra till gymmet och träna! Idag blev det ett till extrapass för påsken. 30 min Bodystep, 30 min Body combat och 30 min Body Balance! Sen tog jag en lång och skön dusch och tog bussen hem. Nu har jag kollat på ett avsnitt gossip girl och ska nog kolla ett till. Ska därefter klippa min lillebror och sen i eftermiddag blir det påskmiddag. Ikväll gäller det! Då kommer den underbaraste killen i världen hem från Holland och så ska vi sova hos mig<3
En bild från när vi tältade i somras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0