Mysdagar

Ja igår var det ju onsdag vilket menas med att då spenderade man sin tid hos sin andra halva <3 Min innan det satt man i flera timmar och skrev nationellt prov i Svenska B. Bläää!! Men jag klarade i alla fall!
Igår tog vi det bara lugnt eftersom man hade lyckats att smitta killen också och jag var inte helt frisk.
Idag har också varit en chilldag, och har hunnit gjort ett superkap! 2 superdupersnygga skor för 500 kr tillsammans! Jag visar de sen för just nu ska jag på kalas, så måste göra mig i ordning!
Puss!!
Avklippta byxor, leggins, linne och min virkade tröja från bullandbear


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0