När livet tar en vändning

Bara dikter kan förklara hur jag känner just nu
”Att vinna en vän tar flera år… att mista en tar inte ens en minut”
”En vän är någon som vet allt om dig och ändå tycker om dig”
Förlåt
Jag har gjort så fel
jag har sårat dig
Jag ber dig om förlåtelse
Du böjer dig fram och smeker en tår från min kind
Det är okej, allt är bra nu
Jag har med gjort fel
jag har sårat dig
kan du förlåta mig
säger hon Jag torkar en tår från hennes kind
Det är okej, allt är bra nu
Vi ler mot varann som om inget någonsin skilde oss åt
I min tankar när jag ligger ensam spelas det upp gång på gång
En dröm, bara en dröm
"Förlåt
Jag har gjort så fel
jag har sårat dig
Jag ber dig om förlåtelse
Du böjer dig fram och smeker en tår från min kind
Det är okej, allt är bra nu
Jag har med gjort fel
jag har sårat dig
kan du förlåta mig
säger hon Jag torkar en tår från hennes kind
Det är okej, allt är bra nu
Vi ler mot varann som om inget någonsin skilde oss åt
I min tankar när jag ligger ensam spelas det upp gång på gång
En dröm, bara en dröm "
"Mina ögon kan glittra
min mun kan le
men sorgen inom mig kan ingen se"
Ja livet är inte lätt.
För tre år sedan visste jag inte. Hade jag aldrig kunnat ana att det skulle bli såhär
Jag accepterade dina dåliga sidor eftersom det fanns så mycket goda
Kompensation
När bara det dåliga finns kvar, borde man bara orka och hoppas?
Kom tillbaka innan det är försent
Jag vill inte veta hur det är att förlora en vän
Detta är hemskt nog.
Nu är jag slut, allt är slut. Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0