New in

God morgon, eller ja förmiddag! De resterande timmarna igår satt jag mest vid datorn. Skrev nästan klart min bokrapport vi fick under lovet, tack kära engelsklärare som tror att vi inte har något annat vettigt för oss på lovet... Men skönt att snart vara färdig i alla fall! Sen blev det lite sims och lite filmtittande med min syster innan jag somnade.
I morse vaknade man vid 8 då mamma ville ha upp mig och äta frukost, men jag ville hellre ligga i min säng ju! 1 timme senare satt jag vid matmordet. Jag höll ju på att kolla på semifinalen i Top model Sverige och då vill man ju inte slita sig!
Nu har jag i alla fall kollat klart avsnittet och har duschat och klivit i min mysiga zipperal igen. Nu hade jag tänkt spela lite mer sims, fördriva lite tid sen senare ikväll kommer gäster och då blir det påskmiddag eller ja vi ska ha lamstek ;)
Har tagit lite bilder på kläderna jag köpte i Cypern så här kommer de!
En vit virkad tröja från Pullandbear
En svart tunn tröja med hål vid axlarna och vid ryggen, pullandbear
En ny vårjacka från bershka
Mörkblå stickad tröja från bershka
Tunnt linne från bershka där det står perfekt/imperfekt
Framsidan på en tröja från bershka
Och här e baksidan
'
En skjorta också från bershka
Sammanlagt gick allt på typ 1500 men eftersom de inte ha dessa affärer i Sverige var man ju tvungen att shoppa lite loss!
Fick föresten en tröja också igår i mitt påskägg!
Jättefin tröja från Vero moda!
Nu ska jag slappa lite! Asså dessa dagarna har varit så sköna! Jag har aldrig lediga dagar typ men denna helgen har jag bara legat i min säng och inte gjort ett skit och jag behövde verkligen det!
See yaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0