Sånt är livet på en pinne

Det har inte hänt så mycket idag, har mest rensat på mitt rum, kollat på film/tv och spelat sims. Sedan har jag hunnit med lite andra saker också, men det är bäst att jag visar istället..
Ja mina naglar är numera gröna och vill bara påpeka att mina naglar på tårna är rosa...
Gjorde fiskbensflätor i håret och satte upp det i en snygg frilla. Jag får upp två bildern när jag ser mig själv i frisyren. Jag tänker på midsommar och ... Tyskland... Känner mig som en Heidi från Tyskland som serverar öl..
Fråga inte vad jag gör, men ja såhär ser jag ut just nu.. Känner att alla antecknar...
Ja så ser mitt roliga liv ut just nu, som sagt så händer det inte så mycket när man är sjuk, men imorgon blir det skola och skriva nationella prov och där har jag inte något val, måste till skolan.
Men ja sånt är livet på en pinne. Ska färga min mammas hår nu och sen blir det fruktsallad
See yaa


Kommentarer
Malin Thurban

Du är så söt!

2012-04-26 @ 20:59:33
URL: http://malinthurban.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0