Sjuk på nationella prov?

God morgon. Ja man får väl vara glad med den lilla sömnen man fick. Vid 04.15 tog det stopp, det gick inte att somna om, lite svårt också att sova och slappna av när man knappt kan andas. En tanke kom upp i mitt huvud... Imorgon är det nationella prov i svenska... och jag MÅSTE komma! I 5 timmar ska vi sitta och skriva! Får fråga om jag kan få ett eget gruppru eller något för folk kommer ju bli galna om de ska höra mig hosta och snörvla mig hela tiden. Jag har alltid tyckt synd om de som har varit tvungna att gå till skolan när de är sjuka för nationella prov och nu blir det jag som sitter där och mår kasst! Men jaja det löser sig säkert, jag har ju hela dagen på mig att bli frisk!
Nu ska jag sätta på en film eller något, kanske spela sims. Sims är ett bra tidsfördriv, film kan jag ju kolla sen, så sims blir det!
Seeyaa!
En bild från Cypern som min kompis har tagit. På Cypern var allt bra, man var frisk, det var varmt och man var lycklig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0