Strandbaden

Tjo! Lördag kväll och jag mår underbart! För det första så var gårdagen igår underbar! Spenderade hela dagen på underbar och på kvällen stack vi ut och hade verkligen jättekul! När vi kom hem i natt lagade vi makaroner med ost och pesto och kollade lite på film innan vi blev trötta och decka vid 3. Vaknade drygt 9 då jag kom på att jag hade glöt att skicka in ett arbete igår så skrev klart det och skicka in det, sen var det dax att sticka till jobbet.
Har inte jobbat på drygt 3 veckor men det var skönt att komma tillbaka! Imorgon kör vi igen! Efter jobbet mötte unerbar mig igen och hade typ krig med varandra, men vi slutade innan vi tog i sönder något! Sen stack vi till Ica och skulle bli lite rikare genom att panta flaskor, men vi kom hem 36 kr fattigare tillsammans med en Ben and Jerryglass... Hehe.. Nu har vi i alla fall ätit en god middag och spelat familjespel med familjen. Nu ska jag och älsklingen äta vår glass och se en film.
Puss!
Haha han försökte sminka mig igår men det gick inte så bra...
Såhär såg jag ut igår! Hade min nya tröja från Cypern tillsammans med mina jeans och höga klackar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0