Vissa lär sig aldrig

Tjena och glad påsk! Vaknade vid 7 efter mardrömmar plus att min bror kom in i mitt rum och tände lampan i taket... Vissa lär sig aldrig! Har legat i sängen sedan dess och spelat sims 3. Behöver något som kan fördriva denna helgen så snabbt som möjligt eftersom jag längtar efter min kille som kommer hem på Måndag! Då har vi inte sett varandra på 11 dagar! Gårdagen såg ungefär ut såhär att jag slöa runt hela dagen och började spela lite sims sen stängdes min dator av och jag hade ju såklart glömt att spara... Sen vid 15 var jag på ett extrainsatt påskpass då det blev 30 min av Bodyattack, 30 min, dance arobic och 30 min CXWorx (typ styrketräning). Sen hoppade jag i in Onepice och cykla hem från gymmet. Har alltid velat göra det! När jag kom hem blev det lite middag för att sedan spela lite Sims till och sen kollade jag på en film som heter Material girls med bland annat Hilary duff som skådespelare tsm med hennes syster.
Nu ska jag sätta mig på straningscyklen i den konstigaste träningsoutfiten någonsin xD
Har på mig mina mönstrade leggins och ett gammalt kort linne.
Sen ska jag baka lite påsktårta
See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0