Dags segling!

Jag är kär! Fast denna gången är det i en tv serie. Den är dansk och på svenska heter den "Den unga överklassen" och den kan man hitta på Kanal5.se´s play. vaknade 7 i morse och kokade en kopp grönt te och bara njöt av detta underbara program!
Kvällen igår var föresten underbar! Vi åt underbar mat och filmen var awsome!! Det var föresten den nya Batman filmen. Har inte sett de andra 2 filmerna men det gick bra ändå. Jag var väl i säng drygt halv 1, så tyvärr har det inte blivit många timmar.
Idag står segling på schemat. Hela familjen ska ut med vår båt och segla till Klagshamn och fika lite där och sen seglar vi tillbaka. Det är första gången hela familjen är med men jag tror det kommer gå super!
Efter seglingen blir det fest i Lomma. Eller ja, släkt och vänner till familjen- fest. Tonnie fyllde år för drygt en vecka sen och nu ska vi fira! Och jag vet att vi kommer fira hela natten ;)
Imorgon blir det en sovmorgon antar jag sen är det dax för min syster att firas!
Nä nu måste jag förbereda mig!
Kärlek!
En bild från förra gången jag seglade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0