Dan före dopparedagen

Nä håller med att uppdateringen har sugit dessa dagarna men det har faktiskt varit de 4 sista dagarna på mitt sista sommarlov så jag har bara velat njuta. Jag har bland annat dessa dagarna
  • Varit ute med min killes båt tillsammans med hans pappa och vi var ute en hel dag på vattnet, grymt mysigt!
  • Varit en dag på Tivoli i Danmark med min klasskompis
  • Varit på föreläsning med mitt jobb där vi även gjode sånna utmaningar som fångarna på fortet typ
  • Chillat, ätit god grillad middag varje dag och självklart har ett pass Bodypump klämts in ;)
Så nu sitter man här dagen innan första skoldagen och känner att livet är helt okej. Börjar inte förän sent så ska köra ett TRX pass innan skolan. Ska träffa några tjejer från klassen och äta lunch på redfellas innan vi tillsamamns sätter våra fötter in i skolans lokaler.
 
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att städa lite...? Eller kanske låta tiden gå framför TVn?
Eller bara sitta framför datorn och göra allt och ingenting?
Ja nått kommer jag på i alla fall!
Vi höres och synes amigos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0