En vanlig torsdag

Haha, jag älskar att jag var tvungen att kolla upp på datorn vilken dag det var! Då är det somarlov!
Upplevde den bästa känslan när jag vaknade, träningsvärk! Nä, men nästan. Det känns att jag har tränat 4 pass på 2 dagar. Idag blir det vilodag i alla fall. Ska nog träffa min käresta idag, har nu haft 2 stilllsamma dagar utan honom ;) 
Vaccinationen gick föresten jättebra igår, är så stolt över henne. Efteråt fick hon ett gott ben som hon kunde gnaga på när jag och min mor lunchade lite. Jag hann även med att köpa en riktigt fin ring. Den är i guld men två lövblad på. Jag kan visa sen.
Nu ska jag kolla på lite program från Nat Geo Wild som jag spelade in igår. Det handlar om djur som är livsfarliga, eller snarare insekter.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0