Fösta lektionerna

Snart är ju veckan slut! Gud vad skönt! Igår hade jag första Engelska C och Psykologi B lekrionen. Efter skolan mötte jag upp Louise i stan då vi kollade runt lite och på både Malmöfestivalen och i stan. Sen slutade det med att vi spontant bestämmde oss för att se på bio, det blev den snövit filmen. Den var jättebra!
Sen blev det sista bussen hem för att direkt lägga sig och sova.
 
Idag har jag min första Religionlektion och sen ska jag ha datorkunskap också, men det har jag redan läst ett halvår på min gamla skola, men man måste ju tyvärr läsa om.
 
Nu ska jag fixa en god frukost och sen sticka till skolan. Efter skolan hade jag bestämmt med den kompis, men det verkar inte bli något så jag får se hur det blir.
 
Kärlek till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0