Good morning sunshines!

Efter en skön sovmorgon,är jag nu vaken med massor av energi! Idag ska jag mest ta det lugnt. Det enda jag har planerat är att jag ska köra Bianca till vetrinären där hon ska vaccineras. Sen funderar jag på att kanske köra Zumba ikväll, eller rättaresagt jag SKA köra Zumba ikväll. Så nu har jag bokat!
Annars hade jag bara tänkt att vila upp mig inför skolan. Jag måste verkligen varva ner efter att ha jobbat hela sommaren. 
Just nu kollar jag på Docters och äter världens godaste frukost. Lättfil, skivat äpple och kanel <3
Jag funderar på att ha en liten typ "SPA-dag". Ta ett bubbelbad, måla naglarna, ha i en djup inpackning och bara chilla. 
Nä nu börjar batteriet ta slut!
Massor av kärlek från Mig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0