Home sweet home

Nu är jag på hemmaplan igen och nu är jag det för gott! Sommarjobbet är slut och jag har även hunnit med en weekend med min älskade kille i Stockholm. Han fyllde år nyligen, så det var min present till honom. Vi har varit på Gröna Lund, varit i gamla stan, shoppat lite och sen var vi vid globen. Sen sista dagen träffade jag två gamla vänner som jag träffade när jag var på språkresa 2009!
Just nu kollar jag på Top model och äter lite lunch. Jag har redan hunnit med en städning på mitt stökiga rum som jag seriöst inte har städat på hela sommaren! Nu ser det i alla fall helt okej ut i alla fall.
Ikväll blir det dubbelpass på gymmet. Först TRX och sen Indoorwalking!
Nu har ju solen också börjat titta fram!
Pussheeeeej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0