Storshopparen!

Mums! Sitter och äter mörk choklad med blåbärsbitar i!
Jag har varit hos tandläkaren idag, sista undersökningen som är gratis, sen får man börja betala! Som tur va hade jag den bästa kategorin man kunde ha. Det fanns en skala mellan 1-10 och ju högre siffra man får, ju mer i månaden måste du betala och jag fick 1, så jag betalar inte så mycket!
Efter tandläkaren stack jag till ica och köpte chokladen. Sen när jag kom hem åt jag hallon, mango och delade chokladbitar och med lite mjölk i en skål. Mums!
Jag missade skolan idag pga tandläkaren och vi skulle paddla idag! Men jag har blivit jätteförkyld och har ont i hela kroppen, så det var kanske ändå tur. Däremot kan man lugnt säga att min plånbok har fått sota för det...
Ledig tid+ dator+internet+bra nätshopping = inte bra för plånboken, däremot superbra för garderoben! Eller nja, inte för den heller för inget för plats, men superbra för mig i alla fall!
Nelly.com och sportamore.se
 
Sen plus att jag fick ett sms idag att min andra leverans från sportamore där jag beställde 2 sportbehåar och 1 linne
Herregud, det är ju över 2000 spänn på över 3 dagar!! Men träningskläder är faktiskt jättedyrt plus att jag köpte ett par easytones! Om man istället räknade ihop vad allt egentligen skulle ha kostat! Räknade precis ut på hur mycket jag sparade på det och det blev 2150 kr!! Det är ju lika mycket jag handlade för!
Jaja! Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på tv! Slutshoppat för min del.
Kanske borde sticka till ICA och hämta ut paketet?
Jag får se hur jag gör!
Ha det bra i alla fall!
Kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0