Systern 16 år!!

För det första vill jag säga grattis till min syster som fyller 16 år idag!!! Jag har gett henne en present och nu ska vi snart äta glass med jordgubbar och ikväll blir det resturang och sen bio! 
Igår var jag i Lomma hos killen då vi för det mesta städade och chillade. På kvällen kom hans två syskon hem från Holland + 2 kompisar, så hela kvällen satt jag helt ensam helsvensk medans alla babblade. Men hade kul ändå! Efter att ha varit tillsammans med min kille i snart 1.5 år så har jag snappat upp en hel del ord och jag förstår oftast hela sammanhang. Sen kan jag ju tyska och jag tycker att det likar en del varandra. Sen finns det ju engelska också. Jag hade i alal fall jättetrevligt och eftersom systern fyllde år idag skulle jag ta den första bussen hem vid 6. 
Jag vaknar av att det ringer och jag tänker gud vad snällt att mina föräldrar väcker mig men när jag ser på klockan är den 7.30!!!! Jag gråter halvt fram att klockan inte har ringt och pappa säger att det är lugnt. 
Så jag sov till 10 och sen åkte jag hem. 
När jag kom hem tog jag min present och gick in till min syster och sjöng själv för henne och sa förlåt, men hon sa att det var lugnt och blev glad för presenten!
Nu har vi suttit och kollat på filmen braidsmaids i min säng och nu ska vi som sagt äta jordgubbar så allt är toppen!
Passade på att måla mina naglar svart när jag såg filmen ;)
Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0