Vilken natt!

Ojojoj säger jag bara! Vilken natt det var igår! En underbar fest som totalt spårade ut för min del och många andra på festen också. Jag hade underbart kul, kanske för kul vilket jag har fått sota för idag. Jag överdriver inte att jag fortfarande 27 timmar efter att jag har druckit mitt första glas vin, känner jag mig fortfarande helt snurrig. 
Idag har jag förutom att försöka att överleva, firat min systers födelsedag med vår mormor. Snart kommer underbar och underhåller mig lite och imorgon ska jag på ett möte sen är det fest igen!!
Såhär såg jag ut när mormor var här, men nu har jag hunnit duscha så nu klär mjukiskläder min kropp.
Har märkt att jag ser helt brun ut på bilderna, men känner mig inte så brun xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0