Du är min lilla ädelsten

Ja asså jag har inte sovit som det är just nu, 44 timmar... Hahah igår eller ja i natt/i morse var det Lucia movienight och det var fett kul! Efter filmerna så tog jag en buss och mötte upp pappa som körde till jobbet och som jag skulle vara med på idag.
Jag hjälpte han att sortera kvitton och så. Rätt kul faktiskt!
Jag hann även med skolan i 1.5 timme.
Sen smsa hjärtat att han ville träffas, vilket jag såklart ville. Så jag åkte och mötte honom, hade lite snöbollskrig och sen åkte vi tillsammans hem till mig. 
Vi lagade mat till hela familjen och nu har han precis åkt hem, men ska träffa han igen efter skola imorgon och då ska vi sova hela helgen! Mina föräldrar är på SPA så ska passa min lillebror och ja min pojkvän ;)
Kan inte sluta tänka på en sak han sa till mig för någon dag sen när vi satt vid matbordet.
"Du är min lilla ädelsten".
Blir så varm inombords. Han är så fin!
Just nu räknar jag minuterna innan jag kommer däcka. Det känns som snart, men vill först veta att Tonnie har kommit väl hem så han inte har halkat på de hala vägarna!
Nä funderar på ett bad. Ett varmt bubbligt bad hade inte suttit fel!
Så får det bli. Sitta i vårt bubbelbad med ansiktmask och bara typ somna. Tänk så gör jag det??
Äh , då får jag ducha kallt så jag vaknar xD
Kärlek!
Älskling, DU är min ädelsten <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0