Fler frååågor

Är du allergisk mot något? 
Ja, hårspray och parfym och typ rök....
  
Brukar du skratta för dig själv? 
Sorgligt nog, ja.
  
Är du beroende av något? 
Ehmm.. jaaapp. facebook och min Iphone
  
Vad står det på ditt senaste skickade sms? 
"Kom hit så ska jag pussa ihjäl dig <3 "
  
Vad har du för mobiloperatör? 
Telenor
  
Brukar du googla? 
Japp
  
Har du varit kär någon gång? 
 
Japp, är nuu
Hur ser din drömkille ut? 
Som Underbar
  
Har du kysst någon den senaste veckan? 
 
Japp ;)
  
Hur svarar du i telefon? 
Hej det e Linnéa
  
Vem ringde dig senast? 
Älskling
  
Hur många kuddar har du i sängen? 
Haha fyra 
  
Brukar du komma i tid? 
Alltid! Ibland typ 5 min innan. är tidpessemist
  
Mår du bra? 
Fysiskt nej, psykiskt ja
  
När blev du fotad senast? 
Haha asså, med in webbkamera, typ igår annars inte på år och daar
  
Hur känner du dig nu? 
hmm...lite trött och uttråkad.
  
Är du smart? 
Ofc!
  
Hade du en bra kväll igår? 
Ja den var mycket mysig!
  
Vad dricker du helst till frukost? 
 
haha, vatten xD Eller multivitamin
  
Är du blyg? 
Asså, ja. Egentligen för mycket. Men försöker förtränga det varje gång jag träffa någon ny. Ibland funker det ibland inte... Men har blivit bättre
  
Vad gör du imorgon? 
Beror på om jag är frisk eller inte
 
Vad är det värsta du vet? 
 
Sprutor, svek, fiskgratäng, blodkorv och blodsugare
  
Vill du gifta dig? 
 
Självkart!
  
Gillar du att dansa? 
 
Yes!
  
Tycker du om sushi? 
haha ja, har blivit helt beroende (tonnies fel som vill äta det typ hela tiden xD)
  
Bor dina föräldrar tillsammans? 
Japp 
  
Senaste låten du lyssna på? 
Everything´ll be alright -Joshua Radin
 
Vad skulle du behöva nu? 
Min pojkvän
  
Gillar du någon just nu? 
Jag gillar inte någon, jag älskar någon
  
Gillar någon dig just nu? 
Japp
  
Vill du vara singel i sommar? 
 
Nej
  
Tycker du om din längd? 
Vill vara längre! Så nja. Kan ju inte göra något åt det ellerhur?
 


Din jobbigaste tid i livet? 
oj... Har väl haft några dalar. är på väg upp från en nu :)
 


Din bästa tid i livet
Det senaste 1,5 året <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0