Frågor om mig

Ja, är man sjuk så är man :P

Hur många har du varit riktigt kär i? 1 och han är jag fortfarande tsm med.

Vad tycker du om kärlek? Riktigt underbart när det går bra!

När kramade nu någon senast? Igår ;)

Saknar du någon speciell person? Jaaaa..

Har du svårt att bli kär? Nja, asså har ju bara blivit det en gång. Men har svårt att släppa in folk om det är samma sak

Är du singel? nepp

När fick du senast en komplimang? Igår

HAR DU NÅGONSIN:

Vart medvetslös? nej

Hånglat med ngn riktigt ful? Haha, nepp ;)

Hånglat med fler än 50 personer? nej!

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Nää

Gjort ngt riktigt dumt? Det har väl alla?

Åkt ambulans? nepp

Åkt polisbil? nej

Gjort ngt olagligt? jaa

Fått din mamma att gråta? ja

Slagit ner någon? haha skulle vara min syster då... ops..

Skämts för dina föräldrar? Kanske nån gång

Sagt jag älskar dig och menat de? Alltid

Tar du droger? nej 

Dricker du? Fest! 

Vilka kläder sover du i? Olika, men oftast i typ stor tröja typ

Vad hatar du verkligen? Falska människor.

Varit kär? Jag är kär ;)

Är du ensam nu? Japp

Vill du gifta dig? Ja det vill jag

Vill du ha barn? Ja, nån gång!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Om man inte räknar med mig, så Tonnie

Såg dig gråta? Tonnie

Du delade en dricka med? Hmm.. Tonnie tror jag

Du gick på bio med? Tonnie ;)

Skällde på dig? Antagligen nån av mina föräldrar xD

Sa något till dig och vad var det? Tonnie i telefon som sa att vi skulle höras senare ikväll.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej

Kramat ngn? Japp ;)

Pussat ngn? Jadå 

Köpt ngt? En piggelin ;)

Sjungit? Haha ja, Adele fast Tonnie bara ville jag skulle vara tyst xD

Saknat ngn? Jaa

JAG HAR:

En digitalkamera? Jaa

En systemkamera? japp

Telefon på rummet? Mobil ? 

En egen dator? jaa

Könssjukdomar? Haha, nej

Bra kompisar? Dom bästaste av de bästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0