Helg!

Äntligen helg!
Både idag och imorgon är de sista dagarna jag har mina simgrupper, sen är det jullov för mig från jobbet!
Igår hade jag som sagt prov vilket gick bra, eller ja prov och prov, det var ett muntligt prov i grupp.
Efter skolan mötte jag upp Tonnie för att handla lite julklappar på de mysiga gågatorna i Malmö. Vi hittade perfekta julklappen till mina föräldrar!
Efteråt åkte vi hem och la 2 pizzor i ugnen och tände lite ljus och satte på en film. V for Vandetta tror jag den hette. Sjukt bra!
Nu har vi precis ätit frukost och snart sticker jag till jobbet!
Efter jobb får jag se vad vi hittar på, men det blir säkert bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0