Helgen som gått

Fredag
Jag chilla hela fredagen och handlade lite mat med mamma. Handlade även ny stickad tröja och ett armband när jag ändå var igång. På eftermiddagen tog jag bussen till hjärtat då vi åt middag med hans farmor och farfar. 
Klockan 5 ringde alarmet då vi skulle upp för en heldag i Göteborg!
Lördag
Vid 10 var vi framme då vi gick till universeumet och guuuuud vad jag älskade det! Jag blir som en 5 åring igen och bara trycker näsan mot glaset! Sen tog vi spårvagn till mer centrum där vi åt på älskade Jensens Böfhus. Vi åkte sedan vidare till sjöfartsmuseet där man kunde se massa gamla båtar osv! Så himla intressant!
På kvällen var vi hemma igen och vi avslutade dagen med mys och snack med hans föräldrar.
Söndag (Idag)

Tonnies dumma alarm ringde igen, men vi var tvunga att gå upp så det var ju egentligen tur att det ringde xD
Vi gick till hans tågstation (blääää 30 min) och tog sedan bussen hem till mig. Nu har vi haft lite SPA inför imorgon då det är festen med stort F. Vi har tagit ansiktsmask och filat naglarna osv. Är så glad att jag har en kille som verkligen kan njuta av sådant utan att tycka att det är fjantigt!
Idag är det ingen vanlig dag, för det är min pappas födelsedag! Så jag och Tonnie har tagit bilen och hämtat tårtan till honom! Så ikväll blir det mys med familjen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0