Japp, jag var sjuk...

Ja sjuk var jag och inte lite heller. Hela helgen (eller ja natten mellan fredag-lördag) har man haft vinterkräksjukan, inte bara jag, utan mina föräldrar också. Min stackars lillebror (som för övrigt hade det innan och är boven till smitta oss) fick nästan göra allt. Putte då <3
Nu har min sjukdom gått över till förkylning och som det ser ut nu blir det ingen skola imorgon. Men  har ett jättestort engelskaprov imorgon, men kan ju inte koma om jag smittar??
För övrigt har jag jobbat både lördag och söndag, trodde jag skulle dö några gånger. Och ja, jag spritade typ händerna typ 1000 gånger, så jag ska inte ha smittat någon. 
Jag sov hos Tonnie i natt vilket var lika underbart som alltid!
Nu har jag fått i mig min första varma måltid på typ... några dagar. Hoppas det stannar i magen nu också!
Om 30 min är det solsidan vilket man inte får missa ju!
See yaa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0