Juldagen!

Har spenderat ca 1.5 dag under älsklings tak tillsammans med hans familj och släkt. Vi har haft det så mysigt och har fått en massa julklappar till. Jag och Tonnie fick även 2 julklappar tillsammans som var en smörgåsgrill och köksmaskin, perfekt till vår egen lägenhet när vi skaffar det! Fick även en valfri upplevelse av mina föräldrar!!
Nu ska vi först till Vellingeblomman och sen har mina föräldrar fixat en överraskning och har ingen aning vad det är!! Det enda jag vet att efter överraskningen ska vi inte äta hemma ;)
Kanske hjärtat sover hos mig i natt för imorgon ska han jobba :(
Men har i alla fall haft en underbar julhelg och jag vet att resten av veckan kommer fortsätta lika bra för jag ska till Göteborg med Tonnie och hans farmor och farfar och sen fyller min pappa år och sen är det ju nyår med fest!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0