Jullov!

Första dagen på lovet igår och jag gjorde inte så mycket. Eller ja jag började dagen med att städa hela köket och mitt rum, men efter det låg jag bara in min säng och kolla film (a). Där la jag tills tonnie ringde och sa att han var färdig på jobb och att jag kunde ta bussen till honom.
1 h och 11 min senare knackade jag på hans dörr.
Vi la oss tidigt eftersom vi bestämde oss för att överraska hans farmor och farfar som skulle komma med tåget i Köpenhamn.
5.30 var vi påklädda och relativt vakna, gick vi vår 30 minuters promenad till tågstationen!
Annars idag har vi fikat och snackat och så med hela familjen.
Nu är jag hemma och nu blir det middag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0