Onsdagen den 12/12 2012

Jaaaooo. Igår var det skola och på kvällen skulle jag på julmiddag med mina jobbarkompisar från kollot. Där i mellan hamnade jag på stan och shoppade så när jag kom till middagen fick jag nästan släpa min skolväska!!
Haha, nä men nästan xD
När jag satt där på middagen ringde min fina kille och frågade om jag inte kunde sova hos han i natt. Vilket jag såklart ville så vid 22 vad jag vid hans port.
Han stack upp vid 6 då jag lugnt kunde stanna kvar och sova några timmar sen. Älskar sånna mornar <3
Så jag tog det lugnt med snack med hans mamma och kollade lite på julkalendern innan jag drog iväg. 
 
Jag hade värsta ångesten eftersom jag skulle ha ett prov i Eng C, vilket jag för övrigt ångrar varje dag att jag har valt eftersom den är SÅ svår. Men väl efter provtillället var jag glad och nöjd eftersom det inte var så svårt som jag hade förväntat mig!
Nu är jag hemma i alla fall och ikväll händer det en massa! Jag och Hedvig ska på Lucia movie night, dvs vi får se 3 hemliga filmer hela natten!! Så fett!
Så har varit inom hemmakväll och öst på med godis, sen blir det powerking och kaffe i massor!
Ska nog sova lite innan för annars kommer jag DÖ!
Hade ingen tröja att ha på mig i morse, så hittade denna mysiga koftan i Tonnies garderob. Har gått runt och luktat på den hela dagen <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0