Sjuk?

Bloggappen funkade inte så kunde inte lägga upp några bilder. I huset är typ alla sjuka, inklusive jag tror jag. Tränade bodypump i morse och nu känner jag att jag har ont i hela kroppen osv. Aja, det löser sig. Ska nog gå och lägga mig nu. Eller i alla fall, krypa ner under täcket och varva ner med ett ansvitt ur Andra avenyn. Har precis pratat med underbar som också lägger sig nu, så när jag ska sova hos honom imorgon är vi förhoppningsvis pigga!
Jag hoppas i alla fall att jag vaknar pigg och frisk imorgon!
Ja nu får ni stå ut med lite oseriösa bilder. Förlåt, men jag har trååååkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0