Tandkrämsmage

Tjo! Vet inte om det är dåligt eller bra med mig. Åt innan Marabou mintkrokant och det känns som om jag har ätit en tandkrämstub i magen. Jag passade på att köpa chokladen när jag hämtade paketet med mina underbara skor! Jag ska lätt ha de på nyår!!
Annars mår jag lite konstigt. Har fått någon svinkoppa på hakan och mina körtlar i halsen är svullna så får hoppas jag inte blir sjuk!
Imorgon ska jag på mässa och sen ska jag äta på underbara jensens bøfhus med underbara killen <3 sen ska jag sova hos han.
Jag tror jag gör en video istället på vad jag fick, men inte just nu. Nu väntar jag på en kompis ska komma och så ska vi kolla film och mysa. Sen innan jag lägger mig blir det väl nån stund på Skype med tonnie <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0