13 timmar

Det har gått 13 timmar sen min killes tåg åkte ifrån Malmö C och jag håller på att bli galen! Eftersom dagen har bestått av absolut ingenting så har jag gått hela dagen och tänkt på honom! Har nu också fått reda på att hans mobil är paj så vet inte när jag får höra av han nästa gång! Imorgon ska jag jobba typ hela dagen så då kanske jag slipper tankarna, men känner mig bara som en desperat flickvän... Men det är väl aldrig fel att sakna någon??
Aja får försöka komma över det. har så himla ont i huvudet också, sov inte så mycket i natt heller. Ville ju bara krama killen hela natten och ville inte sova, för då skulle tiden gå snabbt :/
Puss på min kladdeminister!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0