After the movie

Tjena! Filmen var verkligen super! Den spännande, känslosam och ja allt! Verkligen en tankeställare! Innan bio åt jag och min kompis jag såg bion med på bk och shoppade lite och sånt. Själv handlade jag inget. Efter bion när vi satt på bion snackade vi lite framtid. Vi kom på hur olika vi egentligen vi är när det gäller framtiden. För henne prioterades resa och sånt först, sen kom familj. För mig är familj prio nummer 1 sedan kan jag gärna resa hela jorden runt! Nått annat vi också märkte var att hon tänkte mer på resandet i sig, hon ville se så många saker som möjligt innan hon dör, medans jag istället heller reser för att pröva på ett annat liv, mer filosofiskt.
Ja nu är jag hemma och ska slappa lite, prata med killen som kommer vara i min säng imorgon bitti när jag vaknar<3 Älskar när han gör så <3
Glad och sånt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0