Äntligen Lov!

Då är det fredag och lov! Fick reda på igår kväll att alla lektioner igår var inställda så nu är det lov för min del! Vad ska jag göra denna första lovdag då? Jag har redan hunnit med ganska mycket! Vaknade vid 7-8 av att Tonnie gick upp och packade lite, sedan väckte han mig med en god kopp te :D Vi åt frukost och åkte in till Malmö C där han skulle ta tåget :( Vi vinkade av varandra och jag stack hem. Nu har jag precis varit ute med hunden i skogen. Det är typ det bästa med att bo har i skanör, naturen! Bor lixom 2 min från en skog där allt är tyst och fåglar kvittrar och ekorrar som sitter i träden och jag kan släppa lös hunden så hon kan springa fritt!
Nu ska jag chilla hela dagen, kolla lite på tv serier, kanske göra någon skoluppgift om jag orkar, skönt att bli av med det så man kan ha lov på riktigt!
Ikväll ska jag pröva på något nytt! Sh´bam!! Det är något slags danspass som typ zumba typ.
Här är ett klipp från youtube!
Nu blir det att chilla lite see yaa!


Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fin fredag! :)

2012-02-17 @ 13:26:20
URL: http://mooollys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0