Äntligen

Äntligen är det helg, men nä nu är den snart slut. I fredags var jag och pluggade på stadsbiblioteket men en klasskompis och sedan stack vi och åt lunch. Skoldagen började vid 13.50 då vi skrev lite om våra mål i de olika kurserna för att sedan gå över till fredagsmys! Det blev en stor och god kanelbulle för min del. Sedan gick lektionen över till engelska... Boriiing. I alla fall efter så slutade vi och det blev 1 timme tidigare! Wieehoo
Stack direkt till killen och tog det lugnt. Tillståndet var förkylt så fick ta på mig rollen som sjuksköterska. Vi tog det lugnt och kollade på film och bakade.
Vi steg upp ganska tidigt i morse eftersom jag skulle till jobbet. Jag skulle ta tåget och han följde mig en bit och sedan skulle jag gå sista biten själv, men såklart så gick jag vilse och fick springa till tåget och missade det. Det slutade med att jag kom 20 min sent till mitt jobb och det är inte så lätt att bara slinka in när man är simtränare. Som tur var jag inte ensam idag så de andra kunde starta lektionen.
När jobbet var slut åkte jag hem hungrig och trött, hade bara ätit lunch och sedan springt typ maraton i -10 grader.
När jag kom hem har jag mest chillat och städat lite på mitt rum, kollat på melodifetivalen!
Riktigt kul!! När det var slut satte jag mig i sängen och kände att mitt rum är iskallt! Det är alltid så himla kallt, så ringde underbar och så säger han att han kan komma hit!! Gaaahhh så nu kommer han om 1,5 timar. Wiiieeee <3
Imorgon ska jag jobba och lite sånt, sedan börjar en ny vecka. Tidig vecka också. På den skolan jag går på så börjar man varannan vecka tidigt och slutar tidigt och varannan tvärt om. Nästa vecka börjar jag typ 8.00 varje dag, det vill säga upp 6 på morgonen varje dag.
På tisdag är det körlektion, klockan 7 på morgonen!? Vad tänkte jag på???
Nu ska jag dammsuga lite!
Puss
Min lunch i fredags! Det var så kallt så det blev varm choklad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0