Den 22 Februari

Haha hej, är på så sjukt bra humör just nu! Dansar runt till Timbuktu och tar lite bilder och sånt. Jag kan seriöst inte vara seriös på bilder. Lägger upp en film sen som bevisar sen hur det egentligen ser ut när jag ska ta en snygg bild, att det oftas slutar med att jag dansar för mig själv osv ;)
Varit i stan idag, lämnde tillbaka 1 bok och lånade om en, sedan stack jag direkt till Höllviken där jag mötte upp marcella där vi handlade två hårfärger, en blekning och en brun färg. Sedan körde vi hem till henne, blekte, fick ett gott skratt över resultatet och färgade sen igen. Efter det tog jag bussen från henne (två hållplatser xD) för att hämta min cykel på min hållplats och cykla hem. Nu hemma har jag suttit vid datorn, flummat runt lite, bokade ett träningspass till nu 19.45 så sticker snart på det!
Puss!
Kärlek till er!<3


Kommentarer
marcella

hhahah jävligt gott skratt ja

2012-02-22 @ 22:47:43
URL: http://marcellasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0