Förkylning

Vaknade vid 6 då jag gjorde frukost och serverade till min älskling på sängen så satt vi i min säng och drack kaffe och åt mackor. Sedan stack jag till skolan och hade lite mindre roliga lektioner. Jag stannade sedan kvar i skolan för att göra ett svenskarbete som ska vara färdigt imorgon.
Under hela dagen har jag känt mig bara mer och mer hängig och fått mer ont i halsen. Anar att den klassiska vinterförkylningen är på väg... Ja man får väl skylla sig själv som pussade på sin sjuka kille hela helgen, nu fick jag förtjänade. Jag som trodde jag var superkvinnan som skulle skippa bli smittad :/
Nu när jag kom hem var det bara en massa med dålig stämning i huset och massa med bråk, så stannar nog på mitt rum resten av dagen, kanske se någon film!
Kanske skulle träffa min kompis och prata om den speciella resan till påsk, men vet inte om jag orkar.
Jag får se
'
Godaste salladsstället! Detta blev min lunch<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0