God eftermiddag/kväll

Hemma efter en lång skoldag som sedan gick vidare till shopping. Ja somsagt efter skolan gick jag till Malmö C och mötte upp älskling för att få några pussar, sedan åkte han hem och jag åkte till stan. Där mötte jag upp min syster och vår bästa kompis idag, alla tre har pojkvänner, gissa vad vi skulle göra? Handla alla hjärtans dag presenter!
De andra två hittade en massa till sina killar, menans jag bara handlade till mig själv... ops...
Skulle egentligen duschat, men min syrra har typ varit 1 timme i duschen och det börjar bli sent... Kanske borde gå och lägga mig...? Men pallar inte ha smutsigt hår imorgon när det är alla hjärtans dag och allt!! Jaja, ska i alla fall upp vid 6 imorgon, kanske blir halv 6 om jag msåte duscha... Fast det känns så onödigt eftersom vi har idrott första lektionen... Hmmm... Verkligen ett dilemma.. Men vill inte heller vara trött imorgon så det blir nog läggdax för mig nu!
Såå himla gott med tacos!!
Puuuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0