God morgon

Har redan varit uppe i ett par timmar! Steg upp vid 5.30 eftersom jag skulle på körlektion så då kollade jag klart på filmen som jag påbörjade igår, Footloose! Har sett den på musikal och jag älskade den och nu har den kommit på film med! Filmen var såklart lika bra. Vid 6.30 tog jag bussen till Höllviken där min körskolelärare skulle möta upp mig.... Men det gjorde han aldrig! Stod där i 40 iskalla minuter och ingen bil syntes till! Jag som redan började bli förkyld, har blivit det ännu mer nu och min termeratur ligger kring 38 grader.... Blööö!
Eftersom jag är så nerkyld fortfarande, även om jag kom hem för typ 20 min sedan och jag kan fortfarande inte känna mina tår så stannar jag hemma från skolan idag. Har poppat popcorn och ska sätta på någon film och sätta mina fötter i ett fotbad så hoppas jag de tinar upp!
Hittade en hälsning i min kalender ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0