Lite sur

Då var helgen slut och imorgon är det måndag.Igår efter att killen hade kommit så myste vi lite och sen bakade vi kladdkaka som vi sedan satt och åt mitt i natten och snackade. Sedan la vi oss mätta och belåtna. Vaknade vid ca 10 då vi åt resten av kladdkakan och sedan åt lite frukost.
Dagen har innehållit jobb och simning med killen som följde med till badhuset och badade när jag jobbade. När vi kom hem var det middag och sedan har vi bara chillat. Vi ska snart sova eftersom vi ska upp tidigt.
Är lite sur eftersom min entertangent gick i sönder när vi hade kuddkrig så ja är inte jätteglad... Man kan ju säga så att jag har typ legat i sängen och kastat kuddar överallt för att få ut min ilska, tyvärr var killen ivägen ibland xD
Nu ska vi se nån film eller nått och sen sova
Byyee
Underbar och jag när vi var i Göteborg över nyår <3


Kommentarer
skadad by kudde

Älskar dig ändå <3

2012-02-05 @ 21:46:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0