Mannagrynsgröt

Godmorgon!
Torsdag idag och det betyder att det är snart helg! Igår efter skolan var jag med min boyfriend då vi tog det lugnt och kollade på Spy kids 4 :D Sedan la vi oss och vaknade vid 7 i morse av hans dumma väckarklocka. Sedan ät han en snabb frukost och sprang till bussen medans jag lagade Mannagrynsgröt som jag sitter och äter nu. Det var seriöst år sedan jag åt det sist!
Jag börjar egentligen inte förän vid 11.15 men jag har en redovisning då och jag är inte klar!! Jag ville ju inte heller sitta och göra den igår när han var här. Man ja det går nog snabbt.
Åhh nu har min gröt börjat bli kall... Bläää
Byyee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0