Mina kvällars sanning

Gud, kan knappt andas. Har ätit för mycket! Dagen i köpenhamn var jätterolig! Men vi åt typ inte på hela dagen så när vi kom hem beställde vi pizza då jag åt mig proppmätt. Sen kom vi på att det var semeldagen idag så det blev en sån också, fast min var utan grädde, hatar verkligen grädde! Sedan blev jag jättetörstig så då bokstavligen hällde jag i mig flera glas vatten! Nu kan jag knappt andas som sagt!
Ikväll har jag haft vänner över som jag kollade film med, Bridesmaids. Riktigt rolig!
Nu har de gått hem och ensamheten tar över. Jag vet inte, men jag har väldigt svårt att somna. Vill helst ha någon att smsa med så jag kan gå ner i varv och veta att det är någon som lägger sig ungefär samtidigt som en själv. Någon man kan säga godnatt till så somnar man båda.
Antar väl att jag ser det som ett ersättande sätt när jag inte har någon brevid mig jag kan säga godnatt till. Problemet med när jag smsar andra är att jag inte vill hålla de uppe och samma med om det är någon som vill stanna uppe länge medans jag egentligen måste sova, så stannar jag uppe för den personen. Jag vet inte hur många skypesamtal jag har haft till 3-4 på morgonen på en vanlig skoldag, bara för att någon annan var uppe och för att jag inte kan säga godnatt själv, utan att någon annan inte går och lägger sig samtidigt.
Om det är så att alla går och lägger sig innan mig och jag sitter helt själv, som just nu, måste jag hitta något annat att varva ner mig med, typ en film. Eller så är jag inne på datorn så länge att jag inte orkar mer. Jag tröttar helt enkelt ut mig själv så jag inte kan orka hålla mig uppe mer. Så vad gör jag denna gången? Tror det blir en film, kommer väl inte somna föräns 2 inatt.
Tycker bara att det är så konstigt. Om jag hade smsat med någon just nu eller skypat eller bara pratat i telefon, hade jag antagligen redan legat i sängen och sovit snart. Att prata med någon lugnar verkligen mig och har verkligen stor effekt på mig! Det beror ju såklart vem det också är men ja. Saken är också den att jag blir väldigt fundersam på kvällen och att ha någon att dela dom tankarna man har, hjälper mig också jättemycket, för då slipper jag att ligga och fundera själv och kanske inte kunna somna..
puss
En trött och fundersam Linnéa just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0