New in

God kväll. Sitter här och sprider ut allt jag har köpt idag. Jag skulle egentligen på körlektion, men fick ett sms att han blev sjuk så då la jag och kom ifatt med lite uppgifter. Sedan stack jag in till Malmö och åt lunch och sedan vidare till Lund för att åka till läkaren för att kolla på min armbåge jag opererade i september. Tyvärr blev det dåliga besked :( Så skulle egenligen åka tillbaka till skolan, men mådde inte så bra efter beskedet så shoppade lite i stället! Då mår man mycket bättre, i alla fall ett tag xD Här kommer lite bilder på vad jag köpte
En hårinpackning från Björn axen!
Nya chinos, skjorta och "Jacka" från H&M
Nya svarta byxor (spräckte de andra xD) och en tröja från H&M
När jag åkte hem så glömde jag trycka på stoppknappen. Skrev detta på facebook:
Dagens lärdom : Förvänta dig inte att någon annan ska trycka stopp på din hållplats, det slutar oftast med att du blir ganska förvånad när bussen kör förbi din hållplats och du inser att du får gå längre hem...
Nu är jag i alla fall hemma och visat upp mina nya fynd för familjen. Köpte även två inredningssaker, men fotograferar dom när de kommer upp ;)
Nu ska jag snart sova, upp tidigt imon! See yaa


Kommentarer
Malin

Stiligt värre! =)

2012-03-02 @ 17:02:27
URL: http://mysweetsugar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0