Onsdag

God morgon! Vaknade vid 10 av väckarklockan, tur det för jag drömde hemska saker! Börjar halv 1 idag så ska städa lite på rummet och äta lite frukost/lunch. Har redan hunnit duscha/bada. Jag älskar att gå direkt från sängen till badkaret och bara sitta ner och få varmt vatten på sig. Nu känner jag mig avslappnad och ren :D
Igår hos min kompis hittade vi massor med resor! Vi satt hela vägen fram till 20.00 då jag snabbt fick sticka och träna. Efter träningen stack jag direkt till henne igen för att fortsätta leta. Vi satt där till ca 23.00 då jag cyklade hem. Men vi är nära nu! Vi har hittat många bra alternativ.
När jag kom hem kollade jag klart filmen "hur många lingon finns det i världen?". Mycket bra film, så himla söt!
Nä nu måste jag klä på mig för det kan komma en vinleverans när som helst till mitt hus och då måste jag vara påklädd helst xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0