Tjena moss

Sitter här med en ansiktsmask i huvet för imorgon blir det gala!! Två personer i min klass har skapat en gala för att samla in pengar för HIV-smittade barn i Thailand! Så imorgon drar jag med mig killen, tar på mig mina höga klackar och så går vi lös! Fast först är det skola... Upp imorgon klockan 6 för att ha mental träning och sedan engelska i 2 timmar...
Sedan blir det att åka hem och packa om för att sticka och jobba. För att sedan ta bussen direkt till the gala of galor!
Sover hos älskling och sedan stiga upp tidigt på lördagen för att jobba igen. På lördag till söndag upprepas samma sak. Sedan börjar den sista veckan innan lovet och lite alla Hjärtans dag där på tisdagen också!
Hade kunnat lägga upp en bild när jag sitter i min mask, men nää, det blir en bild på klänningen jag ska ha på mig imorgon istället ;)
Puuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0