Alla hjärtan som slår

Ja, då är det mitt på veckan och snart är det helg och lov igen!
Igår var det ju alla hjärtans dag som sagt och den firade jag med min kille<3
När han kom hem till mig chilla vi lite för att sedan ta bussen till Höllviken där vi åt på resturang. Det blev en jättegod hamburgare för mig och en god pizza till killen. Sedan drog vi hem då jag fixade min överaskning, chokladfondue! Mums! Sedan kopplade vi in min dator i tvn och satte på Twilight, den fjärde filmen!
Tyvärr så hände det något personligt som ändrade kvällens riktning lite men jag insåg att så länge jag har min kille och han har mig så kommer vi klara alla livets överaskningar. För övrigt så tycker jag att alla hjärtans dag inte firas som den borde göra. Som jag skrev på min facebook: Alla hjärtans dag borde inte handla om presenter och sånt, utan alla våra hjärtan. Vi borde fira att våra hjärtan slår och att vi kan dela det med någon annan. För en dag kan ens hjärta sluta slå...

Imorse drog vi oss ganska länge i sängen och jag gick sedan upp för att ge min kille frukost på sängen för att sedan kolla klart på filmen som vi aldrig såg färdigt.
Vi stack sedan in till Malmö där vi skildes. Jag stack till hm och köpte lite saker, 2 bh:ar och ett par byxor. Sedan blev det lunch på centralen sedan direkt till skolan. Första lektionen var tyska då vi läste i vår bok i ca 1 h, blev helt slut i hjärnan! Och ännu värre blev det när vi skulle läsa engelska texter på nästa lektion, jag bara satt och stirra på texten! Jag fattade noll av vad som stod typ xD
Jag mådde inte alls bra, mådde illa och hade ont i magen, mest efter det som hände igår, så jag stack hem. Bussresan hem var typ hemsk! Mådde jätteilla, men som tur somnade jag.
Hela resten av dagen har jag legat och kollat på Topmodel Sverige och skypat lite då och då med killen. Jag har också varit och tränat lite indoorwalking och core! Är helt slut nu!
Nu ska jag sova, ska ha körlektion imorgon sedan blir det skola och sedan vidare till Tonnie <3 (som åker ifrån mig på lovet så ska krama han extra mycket)

Några bilder från igår <3

Glad tjej, men en sur kille som ligger och väntar på mig

Chokladfonduemys med ljus

Såhär såg jag ut på dagen, innan min tröja gick isönder :(


Nu ska jag soova. Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0