jag KÖRDE

Tjena, så, måndagen avklarad! Vad har jag gjort idag då? Körde och hämtade min mormor men betoning på KÖRDE D Sen KÖRDE jag till Trelleborg där vi åt lunch och shoppade lite. Sedan KÖRDE jag hem och lämnade min mormor och sedan hem till mig. Sedan har jag kollat på de sista delarna på min serie Pretty little liers, så spännande och så bra! Men nu är den slut :(
Stack även till gymmet som jag skrev på min facebook- Vill du känna dig levande? Ta på dig löparskorna och ipoden och spring i februarikylan till gymmet, där tränar du på gymmet i 1 timme cirka, musklerna ska vara helt döda typ, sen ut i kylan igen för att springa hem. Denna sträckan kommer du aldrig vara så trött, men endå kommer dina ben bara gå för du vill bara hem! OCH prata inte med någon på hela tiden. Så underbart, imorgon kommer jag känna att jag har levt ;)

Nu ska jag sova, imorgon blir det köpenhamn för att gå på upptäcktsfärd med min familj!
See yaa

En tatuering jag kan tänkas vilja ha <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0