Röda klackar

Ja! Äntligen färdig! Fortfarande helt svårt att skriva på svenska igen, men jag tror det funkar! Ja hur har dagen varit idag då? Jo den har varit bra! Var på strandbaden igår så jag och Tonnie vaknade ganska sent. Vi klev sedan upp och gjorde hamburgare till lunch. Sedan lite senare på dagen gick vi från Skanör till Höllviken i det fina och soliga vädret, tog typ 1 - 1.5 timmar. Sedan kom vi fram till ett litet ica där det var rabatt på brownieglass som vi köpte. Sedan missade Tonnie sin buss så han fick åka hem till mig igen och så åt vi glassen och kollade på simpsons. Sen Tonnie stuckit har jag suttit i min säng och skrivit på den dumma recensionen. Nu är jag som sagt färdig och måste nog plugga lite körkortsteori. Har körlektion imon och min lärare bli nog inte så glad om jag inte gjort läxa som jag lovat..
Min syrra kom hem med ett par skor till mig från spanien <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0